Latest

1 August 2019

Selamat Datang Ogos

Hello August

Alhamdulillah, dah masuk bulan 8 untuk tahun ini. Banyak yang berlaku dalam bulan Julai. Banyak juga yang tak sempat Juju nak update dekat sini. InsyaAllah satu masa nanti akan Juju update juga untuk kenangan Juju.

Kalau korang nak tau, Juju bercuti ke Sabah pada pertengahan bulan Julai yang lalu. Balik bercuti pulun kemas pejabat pulak. Lepas kemas pejabat, dok pulun key-in data online. Memang mencabar betul bulan Julai Juju.

Nampak gayanya bulan lapan ni pun sama mencabar dengan bulan Julai jugak. Kalau nak follow perkembangan Juju, boleh tengok dekat IG Juju yek. Sudi-sudikanlah untuk follow sekali. 

Dan apa yang paling bermakna sekali, Juju dah mula bekerja di tempat baru. Semoga dipermudahkan segala urusan Juju dekat sini. Juju pun doakan semoga Allah S.W.T mempermudahkan juga urusan korang. Aamiinn insyaAllah.

Wassalam.

4 comments:

Syadiya Khairul said...

kejap je terasa 2019 ni tengok tengok dah bulan 8 huhu

Littlexme said...

Semoga dipermudahkan segala urusan kak juju! amin :)
and happy August!


https://mylittlestoryi.blogspot.com

Sunah Sakura said...

waaa akak da kerja tempat lain ek...moga dipermudahkan semuanyaaa..ameennn

Hernee Nazir said...

hai awak dah masuk opis baru ke? hehehe