Lazada Birthday Blogger Contest

Kasih Juju
lazada birthday blogger contest
The contest runs from 1st March until 23 March 2017 (11.59pm).  Klik banner di atas untuk menyertai.

Assalamualaikum semua, 
Wah, teruja betul saya sebab seminggu dua ni ramai betul blogger yang join kontes Lazada ni. Saya pun tak nak lepaskan peluang. Wajib join juga tau. Manalah tau kalau ada rezeki Allah dah tetapkan saya menang hadiah tempat pertama. Hehe.. Berangan dulu tak pe kan.

Kalau korang nak tau, saya memang tak pernah miss beli barang dekat Lazada ni setiap tahun. Tapi ini rahsia kita tau. Jangan bagitau dekat suami saya. Haha, macamlah dia tak baca blog saya ni. Hai abang..

Apa yang saya suka dekat Lazada Malaysia?
Kalau nak diikutkan banyak yang saya suka dekat sini. Tapi yang paling penting, payment dia sangat-sangat secure. Tak perlu risau kalau tetiba duit korang hilang ke apa sebabnya korang boleh pilih online banking ataupun cash on delivery.

Dulu masa duduk dekat KL memang selalu COD je. Tapi bila dah pindah Kota Tinggi ni servis COD tu hanya untuk barang yang terpilih je. Tapi tu bukan alasan tak membeli-belah dekat Lazada. Muehehe..

Selain tu, jimat sangat-sangat masa nak shopping. Segala macam barang ada dekat Lazada ni. Tinggal nak pilih dengan tak nak je. Dari sekecil-kecil barang sampai sebesar-sebesarnya. Semua ada. Kalau nak shopping barang keperluan rumah pun ada dekat sini. Tak payah nak fikir parking ke, anak berderet nak ikut pergi shopping ke, terlebih belanja ke apa. Senang sangat.

3 barang yang saya nak beli dekat Lazada.
Jom tengok apa barang yang saya dah ushar lama dah ni sebenarnya.

  1/ Air Fryer
air fryer
Sebenarnya memang dah lama mengidam nak ada air fryer ni. Sampai tahap meleleh air liur sebab tak dapat. Haha.. Okeh ini tipu. Sebenarnya menda ni dapat memudahkan kerja kita. Kalau menggoreng tu dah tak payah asyik nak tengok dekat dia je. Tinggal je. Boleh masak lauk lain pulak

  2/ 9 in 1 Make up Set
9 in 1 make up set
Ha kalau dah namanya perempuan, memang tak sah kalau tak tengok dekat section make up ni kan. Rugi kalau korang tak masuk dekat sini. Boleh cuci mata ambil berangan. Lepas tu terbeli. Hehe, dah biasa dah macam tu. 

Set make up ni antara salah satu barang yang bestseller tau. Maksudnya dah ramai yang dapatkan produk ni. Saya pun tak nak ketinggalan. Nak juga. Siapa yang tak suka cantik-cantik ni kan.

  3/ Pendrive On The Go
pendrive in the go
Yang ni part paling best. Macam jakun je tengok pendrive boleh terus connect dekat smartphone. Boleh download movie banyak-banyak lepas tu play dekat smartphone. Jimat space smartphone korang tau. Uishh.. Macam tak sabar je nak grab nih.

Macammana nak tingkatkan servis Lazada?
Okeh, so far saya memang tiada masalah pun berurusan dengan Lazada ni. Cepat, pantas dan efisyen. Itulah pandangan saya dengan Lazada ni. Kalau korang masih lagi ragu-ragu, korang boleh cuba dulu dengan pilih barang yang murah-murah. Kalau puas hati nanti baru boleh beli lagi dan lagi dan lagi. Haha, yang ni bahaya.

Birthday wish to Lazada Malaysia
Image result for animated happy birthday
To Lazada Malaysia,
Saya nak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menyambut ulang tahun yang ke 5. Semoga Lazada akan terus menjadi shopping platform yang paling hebat di masa akan datang. 

Dan saya juga berharap agar kita boleh bekerjasama di masa akan datang *wink*wink*
Klik sini --> LAZADA MY