Laman Web Cari Jodoh Patuh Syariah di Malaysia

Kasih Juju
Laman Web Cari Jodoh Patuh Syariah l Assalamualaikum semua, harini KJ nak memperkenalkan dekat korang satu laman web cari jodoh yang patuh syariah yang memudahkan korang mencari pasangan sejati. 

Seiring dengan perkembangan dunia teknologi yang cepat dan sangat canggih sekarang ni, kebanyakkan daripada kita terlampau sibuk dengan urusan kerja. Terlalu sibuk bekerja sehingga terlupa pasal diri sendiri. 

Pada pendapat KJ laman web ini boleh memudahkan carian pasangan hidup untuk korang yang masih bujang. Yang dah berkahwin tu bagi laluan dekat yang bujang dululah ye.

Kenapa mesti daftar dengan baituljannah.com?
Patuh syariah
Setiap calon yang berdaftar akan ditapis dahulu oleh pihak baituljannah.com. Malahan setiap sesi taaruf dipantau bagi tujuan menjaga adab ikhtilat

Privasi anda terjamin
Nama, nombor telefon dan emel anda adalah dirahsiakan dan tidak dipaparkan di profil anda.

Bebas spam
Pihak baituljannah mengawasi sebarang bentuk spam. Anda boleh melaporkan sekiranya terdapat sebarang salah laku oleh calon yang mendaftar.

Anti-SEO
Identiti anda tidak akan berada di sebarang enjin carian seperti Google, Yahoo dan lain-lain kerana dilengkapi dengan sistem anti-SEO.

4 Langkah mudah untuk mendaftar.

  1. Daftar dan isi borang - Anda boleh mendaftar di https://baituljannah.co/ Pihak baituljannah menapis setiap borang bagi menjaga kualiti informasi yang diberikan oleh setiap calon.
  2. Mesej dan taaruf - Setiap sesi taaruf dipantau bagi menjaga adab ikhtilat.
  3. Perbincangan Keluarga - Setelah bertaaruf, setiap calon boleh berbincang dengan keluarga bagi melangkah ke arah yang lebih serius seperti merisik dan pertunangan. (Buat masa ini pihak baituljannah tidak memainkan peranan dalam proses ini)
  4. Bina keluarga - Sekiranya anda mendapati beliau adalah calon pasangan sejati yang dicari, seharusnya dipercepatkan proses nikah dan walimatulurus. (Buat masa ini pihak baituljannah tidak memainkan peranan dalam proses ini)

Hah, menarik tak laman web ni? Kalau nak tengok-tengok dulu pun boleh. Tiada paksaan pun. KJ ni pun nak permudah cara korang je. Mana yang perempuan tu mesti malu kan. Hehe.. Selamat mencuba.

Wassalam :)