Bio-Life Astaxanthin 6mg

Kasih Juju
Hai semua,

Harini Juju nak membebel pasal supplement ataupun dalam bahasa melayunya makanan tambahan. Ada orang yang tak percaya langsung pasal makanan tambahan ni. Tapi ada pula yang bergantung sepenuhnya dengan makanan tambahan ni. Ha, salah dah tu.

Nak ambil supplement food ni pun sebenarnya kene ikut dos yang dah di tetapkan delat label. Tak bolehlah main sedap korang je nak telan. Agak-agak macam tal nampak je perubahan dia korang terus tambah dos. Ha dah salah tu. Dibuatnya supplement tu ade side effect, naya kat badan wey.

Sebab tu korang kena ikut dos yang dah ditetapkan dan paling penting sekali korang kena minum air masak yang secukupnya. 

Bio-Life Astaxanthin 6mg

Astaxanthin adalah pigmen berwarna merah jingga yang ditemui secara semulajadi terutamanya pada organisma laut. Oleh kerana potensi antioksidan yang tinggi dalam Astaxinthin ini, ianya boleh berfungsi sebagai perisai untuk memberli perlindungan dalaman kepada kulit untuk melambatkan proses penuaan

Biodiesel Astaxanthin 6mg yang mempunyai kekuatan tinggi Astaxanthin diekstrak daripada microalgae yang diuji secara klinikal. Produk kosmetik yang dihasilkan boleh digunakan untuk mengatasi masalah penuaan kulit seperti kedut, kendur dan sebagainya.

Apa itu Astaxanthin 6mg?
  • Astaxanthin 6mg is derived from microalgae, Haematococcus pluvialis.
  • Astaxanthin 6mg contains 6mg of active compound (Astaxanthin).
  • Astaxanthin 6mg serves as an antioxidant on our skin to scavenge free radicals and protect skin cells from oxidative damage.

Bagaimana Astaxanthin 6mg membantu dalam membanteras penuaan?
-Astaxanthin 6mg mengumpulkan perisai yang bertindak sebagai penghalang kepada kekurangan air dalam kulit dan menjadikan kulit lebih lembut dan dalam masa yang sama menambahkan kelembapan kulit.
-Astaxanthin 6mg menghilangkan radikal bebas dan melindungi kulit daripada tekanan oksidatif.
-Astaxanthin 6mg memperlahankan proses kehilangan kolagen kulit
-Astaxanthin 6mg mempercepat pemulihan serat kolagen kulit yang dapat mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit.

Siapa yang digalakkan untuk mengambil Astaxanthin 6mg?
- masalah penuaan
- masalah kulit kering
- masalah kulit berkedut
- masalah kulit kendur

Cara pengambilan?
Dewasa: Satu kapsul sehari atau seperti yang dicadangkan oleh pengamal perubatan bertauliah.

Apa ciri-ciri yang ada dalam Astaxanthin 6mg?
- Kandungan Astaxanthin yang tinggi memberikan kesan yang optimum.
- Anti-oksidan untuk mencegah penuaan kulit.
- Terbukti secara klinikal untuk memperbaiki kulit dalam masa 2 bulan. 
- Teknologi bebas pengekstrakan digunakan bagi mengekalkan kualiti premium dalam Astaxinthin.
- tiada GMO dan bebas gluten.
- Kapsul yang diperbuat dari sayur dan sesuai untuk vegetarian.

Kandungan
Powderized Haematococcus pluvialis Extract 333mg
(equiv. to Astaxanthin 6mg)

Pack Size
30 capsules

S1: Bolehkah saya mendapatkan khasiat Astaxanthin dalam makanan?
Ya. Anda boleh dapatkan khasiat Astaxanthin dalam ikan salmon.

S2: Adakah saya perlu menggunakan produk kecantikan selepas mengamalkan Astaxanthin sebagai makanan tambahan?
Ya. Anda boleh mengekalkan rutin harian kecantinkan anda dan amalkan makanan tambahan Astaxanthin dalam masa yang sama. Kedua-duanya boleh bekerjasama bagi memastikan kulit sentiasa sihat dan mengekalkan keremajaan kulit.

Dimana boleh dapatkan Bio-Life Astaxanthin 6mg?
Korang boleh beli dekat Guardian ataupun Caring Pharmacy. Kalau nak beli secara atas talian pun boleh. Shopee ke Lazada ke, semua ada jual. Harga pun lebih kurang dalam RM 80.00. Kalau korang beli time offer boleh dapat murah lagi tau.

Juju pun baru jer mula amalkan Bio-Life Astaxanthin 6mg ni. Jadi belum nampak lagilah kesan dia dekat kulit muka Juju ni. Tak sabar nak tunggu kesan dia.

So, korang pun tunggu ape lagi tuh? Jomlah jaga kulit muka sama-sama. Walaupun umur dah banyak, tapi muka kena maintain muda remaja tau. Barulah suami sayang hari-hari. Muehehehehe.