Latest

5 July 2012

Notis : Gangguan bekalan air

Picture source : The Star 04/07/2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Harini SukaGelak nak kongsi info sikit pasal gangguan bekalan air.
Kepada mereka-mereka yang ade dekat kawasan tersebut sila alert ye :)

SukaGelak ni sebenarnye baru settlekan bil2 yang tertunggak dekat management rumah.
Dah kene warning sebenarnya. Kalau tak settlekan semua, diorang nak tutup air.
Ouch.. Busuk la SukaGelak kalau tak dapat mandi nanti.
Sebenarnye tuan rumah yang tak bayar2 lagi bil2 tu.
Tak pasal2 pulak penyewa yang kene tanggung akibatnye.
So, nak menyelamat diri, SukaGelak terus call tuan rumah suruh settlekan jugak.
Mintak ampun ye tuan rumah kene datang tergesa-gesa.
(Hati kecilku berkata : Sape suruh nko tak bayar bil????)

Okeh, tu jek buat masa ni.
Buhbye.
Wassalam

1 comment:

NURULHANIF said...

sy pun pernah camtu..kena cal cz dah sampai notis pemotongan 24jam.. xpsl2 kan.. kita byr sewa elok2 je tp dia yg xbyr maintance umah.. huhu