Terjumpa gambar ni kat facebook.
Lepas tu teringat pulak semalam ade kawan tegur SukaGelak makan banyak.
Nak tau SukaGelak jawab ape?
"Masa tengah sihat ni lah kita dapat makan sedap-sedap. Nanti dah sakit mesti tak dapat merasa semua yang sedap-sedap tu."

Ekceli kakak tu saja berseloroh dengan SukaGelak, jadi SukaGelak pun berselorah balik dengan die. Kengkawan kat luar sana, bukan tak boleh makan yang sedap-sedap. Tapi kebiasaannye makanan yang sesedap tu mengandungi kadar lemak yang tinggi.
Contohnya : French Fries, Burger, Ayam Goreng.
Terpulanglah pada kita nak makan ape pun. Tapi biarlah berpada-pada. 
Makan burger tu tak salah. Yang salahnya bila kite makan hari-hari.

Kesimpulannya, behave while you eat. Enjoy..
Wassalam.