Latest

19 November 2013

Parodi Macam Cantik Je, Macam Comel Je Versi Nasyid

Video ni kawan SukaGelak share dekat ofis.
So, SukaGelak nak share pulak dengan kawan-kawan blog.
Daripada tengok parodi yang bukan-bukan tu boleh jugak berzikir dengan bro ni.


Big clap untuk bro Ariff Muazzin Abdul Rahman (AMAR).

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.

6 comments:

msredcheesecake said...

kat sek anak akk pun diorg buat nasyid benda ni...

Farah Waheda Wahid said...

versi yang ni lebih baik kan julia... hari tu pun dah dengar juga... hik hik hik...

julia jamaludin said...

@msredcheesecake lagi berfaedah kan :)

julia jamaludin said...

@Farah Waheda Wahid ade jugak zikirnya :)

acik idah said...

Makanan rohani... :D

julia jamaludin said...

@acik idah :)