Assalamualaikum semua.

Dari pagi tadi dok baca kawan-kawan blog dapat CPUV dari encik Nuffnang ha.
Dengan rasa jeles yang teramat tinggi, SukaGelak pun cek akaun Nuffnang.
Alhamdulillah, dapat juga. Terima kasih banyak-banyak dekat encik Nuffnang.
Kalau korang nak tau, blog SukaGelak ni bukannya selalu dapat CPUV ni.
Maklumlah, tak berapa nak aktif sangat.
Update blog pun ikut mood. 

Haippp, korang jangan ikut perangai SukaGelak tau.
Nanti dapat reward sikit je. Pastu nak jeles-jeles dekat blogger yang dapat banyak CPUV. Haha.

Kalau nak dapat CPUV ni kena rajin.
Rajin update blog.
Rajin blogwalking.
Rajin buat segmen.
Rajin hantar ticket dekat Nuffnang.
Rajin tinggalkan komen kat blog.
Segala-galanyalah kena rajin.

Bila traffik blog dah tinggi, barulah pengiklan nampak.
Bila pengiklan dah nampak, barulah masyukkk.
Bila dah masyuk, jangan lupa diri. Okeh :)

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.

( Psstttt.. Jangan lupa klik iklan SukaGelak ye. Jangan lupa tinggalkan komen skali :) )