Assalamualaikum semua.

InsyaAllah hari Khamis ni kita semua akan mula berpuasa. Jangan lupa bangun sahur ye kengkawan. Jangan lupa baca niat puasa jugak. Baca sebulan punya terus. senang. Karang ade yang bagi alasan tak puasa sebab lupa baca niat pulak kan. Haha.. Adeh, ada lagi ke yang bagi alasan macam tu? Hoho.. Tak baik tau.

tahun lepas puasa dengan si kecik dalam perut. ingatkan dapat buat puasa penuh, tapi terpaksa ponteng 4 hari sebab risaukan si kecik tu dalam perut. rindu pula rasenye puasa masa mengandung. hehe.

anyway, selamat berpuasa semua. sebulan je puasa. lepas tu raya. yahooo.. haha macam budak kecik pula kan. takpe tolong eksaited kan untuk muhammad firash. die tak paham lagi. ahaks..

Terima kasih sudi baca.
Wassalam.

p/s : ini adalah entri republish dan telah di edit :)