Latest

15 October 2015

Lirik lagu : Hidup Dalam Mati - Syamel AF 2015

Lirik lagu : Syamel - Hidup Dalam Mati
Lakaran lukisan tak berwajah
Meronta ku di dalam kesunyian
Tak rela ku mengejar cinta yang hampir kelam
Sendiri ku di sini pilu

Angin bawalah aku pergi
Pergi dari kesakitan ini
Tak mampu ku menahan peritnya perpisahan
Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi
Tinggalkan semua mimpi dan janji
Terluka aku menangis
Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali
Tiada erti hidup ini
Ku terima suratan takdir
Biarkan aku sendiri hidup dalam mati

Tak mampu ku menahan
Peritnya perpisahan
Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi
Tinggalkan semua mimpi dan janji
Terluka aku menangis
Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali
Tiada erti hidup ini
Ku terima suratan takdir
Biarkan aku sendiri hidup dalam mati
























6 comments:

  1. sy pun suker laguni, hoho, lagu sufi pun ok la... mcm RARE, bagi saya lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kan nona kan..jom dengar sampai muntah :)

      Delete
  2. Salam singgah pagi..
    Not bad la lagu syamel ni...
    so far,yg menarik telinga saya lagu sharul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai nieyl, okeh nak dengar lagu sharul pulak :)

      Delete
  3. sebenarnya syamel boleh juara..mybe sokongan kurang kan..lagu ni pun best

    ReplyDelete
  4. First time dengar lagu ni. Boleh tahan best juga :)
    P/s: Done follow here #1588

    ReplyDelete

“More smiling, less worrying. More compassion, less judgment. More blessed, less stressed. More love, less hate.”
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart