Latest

16 March 2016

Pemenang Blogwalking Segment by kasihjuju.com


Seperti yang dijanjikan, harini saya nak umumkan pula senarai pemenang Blogwalking Segment by kasihjuju.com.

Pemenang diambil kira melalui kaedah top refferal , random.org dan juga teknik SEO. Ya, ada penambahan di situ. Jom kita tengok siapa yang bertuah.

Pemenang top refferal :
Pemenang top refferal Nuffnang :
Pemenang teknik SEO :

Jom tengok pula siapa yang bertuah melalui random.org :
1.
2.
3.

Saya dah pun masukkan blog anda yang bertuah ni dekat tab Bloglist "Blogwalking Segment". Harapnya korang pun sudilah kiranya masukkan blog saya dalam bloglis korang yek.

Sampai berjumpa lagi.
Wassalam.

9 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

tahniah semua

Azhafizah Md Nor said...

Tahniah kepada semua pemenang :)

CikPuan FiDa said...

tahniahh semua

Umie Yana said...

Tahniah semua

kisah earty said...

tahniah semua yang terpilih..:)

Nurulatika Yunus said...

Alhamdulillah,tak sangka pula menang haha ,, patutlah kat dlm blogwalking segmen tue ada nama Nurul.. terima kasih sgat2.. nti nurul letak link blog juju kat dlm bloglist nurul :)

Hanis Syazana ( Hansya Amie ) said...

tahniah kpd semua pemenang!!!

Kak Nieyl said...

Tahniah pada yang menang :)

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

thniah