Alhamdulillah, masuk lagi rezeki bulan puasa ni. Hehe.. Bertuah pula di bulan Ramadhan ni. kali ni KJ menang GA dari blogger Kartika. Mungkin dapat tudung kot. Agak-agaknya sempat tak dapat sebelum raya? Hurmm.. Macam tak sempat je. Tapi tak pe. Lepas raya pun boleh melaram. Hehe..


Ada 9 orang lagi pemenang yang dah diumumkan. Kalau korang nak cek nama-nama yang bertuah tu boleh klik je dakat --> SINI

Okeh, tahniah pada semua yang berjaya. Sama-sama kita melaram dengan hadiah kita nanti ye. Pada yang tak berjaya boleh cuba lagi. Banyak GA yang tengah berlangsung sekarang. Silalah rajin-rajin blogwalking.

Terima kasih sudi singgah.
Wassalam