Latest

2 January 2019

BIOSOL Pembersih Kesihatan Wanita Prebiotik Dengan Madu keluaran Neil Armayan

Hai korang,
So harini Juju nak bercerita pasal satu produk buatan Korea yang baru je masuk pasaran Malaysia. 


Kalau kite sebut pasal jenama Neil Armayan mesti korang tertanya-tanyakan. Jenama apa tu? Tak pernah dengar pun. Ha! To be honest, Juju pun tak pernah dengar pasal Neil Armayan ni. Tapi Juju rasa bertuah sangat-sangat sebab diberi peluang untuk mencuba sndiri salah satu produk jenama Neil Armayan iaitu Biosol with honey, prebiotic feminine wash.

Ha, kalau korang nak tau, Syarikat ini memulakan perniagaan spa di Korea Selatan dan Thailand. Berdasarkan pengalaman mereka dalam industri kecantikan ini menjadikan mereka yakin tentang apa yang seseorang wanita itu mahukan. Dan dari pengalaman yang sangat berharga itulah terhasilnya produk BIOSOL ini.

BIOSOL - Pembersih Kesihatan Wanita Prebiotik Dengan Madu
BIOSOL Prebiotic Feminine Hygiene Wash with Honey
Rumusan unik dari ekstrak tumbuhan semulajadi membantu memberikah khasiat, meremajakan dan pemulihan yang diperlukan oleh lapisan kulit, rupa dan penampilan bahagian intim sambil menghilangkan bau yang tidak menyenangkan.

Usah dikecewakan lagi oleh bau dan kesihatan bahagian intim yang kurang sempurna kerana penyelesaiannya sangat mudah. Alami pembaharuan menyeluruh, keriangan dan semangat baru daripada kulit bahagian intim anda yang lembut dan licin.
BIOSOL Prebiotic Feminine Hygiene Wash with Honey
9 Kebaikan Pembersih Kesihatan Wanita Prebiotik Dengan Madu:-
1/ Melenyapkan kekeringan vagina
2/ Mengekalkan pH optimum
3/ Menegang dan mengetatkan kulit / otot yang kendur
4/ Meningkatkan kesihatan dan menyamankan kulit
5/ Merangsang pembiakan bakteria yang berfaedah dalam lapisan kulit dalaman
6/ Mengandungi ciri anti-penuaan dan menggantikan sel kulit yang lesu
7/ Mengetat dan menegangka otot vagina, mengembalikan tona dan tekstur
8/ Menyediakan nutrien penting yang diperlukan untuk melembab dan menghidrat kulit
9/ Menggalakkan pertumbuhan semula epidermis untuk memperbaiki, melembut dan memulihkan kulit.

Pengalaman Juju
Setelah 2 minggu Juju menggunakan BIOSOL ni, Juju dapat rasa perbezaan yang sangat ketara. Tipulah kalau kita kata takde masalah masa datang bulan kan. Masalah tu maksudnya rasa yang tak selesa dan gatal akibat penggunaan tuala wanita dalam jangka masa yang lama.

Macam Juju ni, kalau dah buat kerja memang kusyuk sampai nak ke tandas pun tak sempat. Memang membuak-buaklah bakteria yang tak baik dekat bahagian tu. Mujurlah Juju dah dikenalkan dengan produk terhebat zaman ini.

Lepas gunakan BIOSOL ni alhamdulillah masalah tak selesa tu dapat diselesaikan. Aduh, kenapalah awal-awal dulu tak berkenalan dengan produk ni. Kalau tak mesti Juju lagi cergas dan bersemangat nak memulakan tugasan seharian.

Kalau korang ada masalah keputihan pun boleh gunakan juga BIOSOL ni. Dia ada rasa sejuk kalau kita biarkan lama-lama. Memang sangat selesa lepas gunakan BIOSOL ni.


Bahan aktif yang digunakan untuk menghasilkan produk hebat ini ialah:
  • Pueraria Mirifica Root Extract
Eliminate vaginal dryness, tighten vagina, prevent uterine cancer, treats irregular menstrual cycles. Promotes glow and radiance in skin.
  • Prebiotic Inulin
Stimulates the growth of good bacteria. Its bioselectivity enables it to restrict the growth of harmful bacteria and protects the skin ecosystem by keeping it constant and balanced.
  • Hydroxypropyltrimonium Honey
Its quaternary reaction makes it far more moisturizing then regular honey, with humectant activity twice that of glycerin. Excellent absorption activity.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk ni korang boleh ke:

Website - www.neilarmayan.kr 

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

SELAMAT TAHUN BARU 2019
NAK CUBA LA

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Mmg bahagian tu perlukan penjagaan yg sempurna kan. . Tanya Sis Lin, luas pengalamannya😀😀😀

Neil Armayan said...

Dear Julia,
Thank you for using our products and featuring us in your blog.
Happy New Year!

Oh My Venus said...

Salam sejahtera Nur,
Skrang sy ada buat promosi bagi Produk ini.
Msg sy di facebook ya utk maklumat lanjut.
facebook page Sy >>> https://www.facebook.com/ohmyvenus666/ <<<

Oh My Venus said...

Salam sejahtera Nur,
Skrang sy ada buat promosi bagi Produk ini.
Msg sy di facebook ya utk maklumat lanjut.
facebook page Sy >>> https://www.facebook.com/ohmyvenus666/ <<<