Calling For Bloggers! Juju Mencari Blogger Untuk Product Review.

Kasih Juju
Assalamualaikum semua,

Juju mencari blogger yang sudi untuk membuat review secara percuma produk keluaran ARS Pure Solution iaitu Gajah Baring Balsamo.

Sedikit info mengenai Gajah Baring Balsamo.
Gajah Baring BALSAMO adalah satu produk istimewa untuk urutan kasih sayang seisi keluarga selain melembabkan kulit yang kering. Ia boleh digunakan setiap kali lepas mandi pagi dan malam untuk keselesaan nafas dan tidur yang berkualiti. 

Ia juga dikenali sebgai Garlic Balm yang sangat bermanfaat ketika musim tak menentu. Dihasilkan daripada petua tradisi iaitu minyak bawang putih yang diamalkan oleh nenek moyang kita dahulu menjadi Garlic Balm untuk memudahkan cara ibu-ibu moden menggunakan terutama yang sibuk berkerja. 



Garlic Balm sesuai digunakan oleh bayi baru lahir hingga warga emas. Garlic Balm adalah satu produk natural yang boleh digunakan sepanjang masa jika dirasakan perlu. Kenapa dikatakan ia memudahkan cara? ini kerana dengan Garlic Balm mommy2 tak perlu risau untuk bersusah payah menyediakan minyak bawang putih. 

Balm adalah bentuk solid,risiko tertumpah adalah zero! dan lagi satu ia selamat digunakan untuk anak-anak sebab Garlic Balm tiada bahan kimia dan essential oil. Buat pengetahuan anda bukan semua essential oil sesuai dengan semua individu dan Produk ini adalah minyak bawang putih @ Garlic Balm sebenar kerana baunya adalah bau sebenar bawang putih

Cara guna :
Sapu pada bahagian yang diperlukan & urutkan perlahan-lahan secara bulatan. Sesuai digunakan oleh seisi keluarga

Disclaimer :
Produk ini adalah Natural tanpa bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka panjang. Ia adalah selamat digunakan dengan kerap

HARGA PROMOSI :
RM29.90(exc postage)
postage RM8sm RM12ss

Free gift Termometer setiap pembelian yang terawal!

FB : Gajah Baring HQ(Garlic Balm)
IG : gajahbaring_hq
Contact : 0187665694
Diedarkan oleh : ARS PURE SOLUTION

Berminat untuk membuat review produk ini?
Sila isikan butiran anda di https://forms.gle/S7XBvEEkwrB3kNGe7