5 August 2013

Linda Gedik

Actually, frust sebenarnya sebab dengar Era.fm pagi tadi tak de JOHARA. Dah cuti rupenye engkorang ye. Frust sebab tak dapat dengar sketsa johara. Korang pernah dengar tak sketsa tu pagi-pagi? Dalam pukul 7.05 pagi. Kelakar weh. Rugi kalau korang tak dengar. Ni SukaGelak nak kongsi dengan korang salah satu sketsa yang best. 


Sketsa pasal Linda ade banyak. Tapi tak semua ade dekat YouTube. Korang layan je mane yang ade ye. Nak tau kenapa SukaGelak suka sangat dengan sketsa Linda ni? Sebabnya si Johan tu yang jadi Linda. Memang gedik giler. Rasenye korang pun boleh bayangkan kot.

Ni ade lagi satu pasal Linda jugak.


(Psst....jangan gelak kuat-kuat sangat tau :D)

Previous Post
Next Post

post written by:

4 comments:

  1. same la kite..suka jugak dgar sketsa era..pgi tadi nk g keje, org lain pulak arini..mcam x best pulak..huhu

    ReplyDelete
  2. JOHARA mmg best. kengkadang dgr gak kat radio Era.fm

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.