Linda Gedik - Kasih Juju

5 Ogos 2013

Linda Gedik

Actually, frust sebenarnya sebab dengar Era.fm pagi tadi tak de JOHARA. Dah cuti rupenye engkorang ye. Frust sebab tak dapat dengar sketsa johara. Korang pernah dengar tak sketsa tu pagi-pagi? Dalam pukul 7.05 pagi. Kelakar weh. Rugi kalau korang tak dengar. Ni SukaGelak nak kongsi dengan korang salah satu sketsa yang best. 


Sketsa pasal Linda ade banyak. Tapi tak semua ade dekat YouTube. Korang layan je mane yang ade ye. Nak tau kenapa SukaGelak suka sangat dengan sketsa Linda ni? Sebabnya si Johan tu yang jadi Linda. Memang gedik giler. Rasenye korang pun boleh bayangkan kot.

Ni ade lagi satu pasal Linda jugak.


(Psst....jangan gelak kuat-kuat sangat tau :D)

4 ulasan:

  1. same la kite..suka jugak dgar sketsa era..pgi tadi nk g keje, org lain pulak arini..mcam x best pulak..huhu

    BalasPadam
  2. JOHARA mmg best. kengkadang dgr gak kat radio Era.fm

    BalasPadam