Latest

20 September 2013

Cara mengelakkan mata berair semasa mengupas bawang

Klik gambar untuk lebih jelas.
Oooooo... Baru tau. Nak try la nanti. 
Kalau berjaya kena letak stok chewing gum banyak-banyak kat dapur.
(Ceh, macam masak hari-hari je kan)

Terjumpa artikel ni dekat sokkaba Berita Harian harini.
Biasanya JOHARA akan baca fakta ni pagi-pagi. Tapi ade si budak Tegar jadi tetamu kat ERA.
Riang sungguh si budak itu.

Selamat mencuba.
Wassalam.

5 comments:

MAY said...

really??br tau jgk..

julia jamaludin said...

@MAY jom kite try :)

luqman zakaria said...

uish..menarik nih..hehe

♥ Wina ♥ said...

first time dengar..tapi depends kepada bawang tue jugak...saya dah lama jugak la tak mengalir air mata bile kupas bawang heheee

julia jamaludin said...

@♥ Wina ♥ yup, depends on bawang tu jugak. tapi bila terkena yang pedih betul tu yang rase macam xmo kupas bawang da.hehe