23 September 2013

Monday Blues?

Sebetul-betulnyalah kan, ada ke istilah Monday Blues ni?
Bila search kat wiki.answers.com dia bagi jawapan -> Lazy mood in Monday.
Mungkin sebab dah cuti 2 hari bermalas-malasan kat rumah kot. Tu yang bila kene bangun pagi pergi keje rase malas je ye. Eh, kalau tak kerja pun memang kene bangun sembahyang Subuh pun kan.

Pada SukaGelak, memang takde pun istilah Monday Blues ni. Hari-hari pun sama je. Bangun pagi, tempuh jammed, pukul 5 balik, tempuh jammed juga. Takde beza pun.
Kerja tukan 1 ibadah. Betulkan balik niat. InsyaAllah apa yang kita buat akan mendapat keredhaan dan keberkatan-Nya.

Picture source : Facebook.

Wassalam

Previous Post
Next Post

post written by:

4 comments:

  1. setuju...monday blues tu sebab dah berehat cuti 2 hari kan? tu yang liat sikit tu hehee

    ReplyDelete
  2. mana2 pon xksh. sbb isnin byk meeting. so cpt jln sikit hari tu

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.