Monday Blues? - Kasih Juju

23 September 2013

Monday Blues?

Sebetul-betulnyalah kan, ada ke istilah Monday Blues ni?
Bila search kat wiki.answers.com dia bagi jawapan -> Lazy mood in Monday.
Mungkin sebab dah cuti 2 hari bermalas-malasan kat rumah kot. Tu yang bila kene bangun pagi pergi keje rase malas je ye. Eh, kalau tak kerja pun memang kene bangun sembahyang Subuh pun kan.

Pada SukaGelak, memang takde pun istilah Monday Blues ni. Hari-hari pun sama je. Bangun pagi, tempuh jammed, pukul 5 balik, tempuh jammed juga. Takde beza pun.
Kerja tukan 1 ibadah. Betulkan balik niat. InsyaAllah apa yang kita buat akan mendapat keredhaan dan keberkatan-Nya.

Picture source : Facebook.

Wassalam

4 ulasan:

  1. setuju...monday blues tu sebab dah berehat cuti 2 hari kan? tu yang liat sikit tu hehee

    BalasPadam
  2. mana2 pon xksh. sbb isnin byk meeting. so cpt jln sikit hari tu

    BalasPadam