27 April 2015

Resepi Kek Coklat Dalam Cawan atau Mug

Amaran : Resepi ini terlalu mudah sehingga anda akan mencubanya banyak kali.

Resepi:
2 sudu besar tepung gandum
1 sudu teh serbuk koko
secubit soda bikarbonat
secubit garam
2 sudu besar gula
2 sudu besar susu
1 biji telur
sedikit esen vanila
1 sudu minyak

Cara-caranya:
1/ Gaulkan semua bahan dalam mug yang korang nak guna.
2/ Masukkan dalam microwave. Pusing 2 minit.
Siap.

Sekejap je dah siap buat kek ni. Yang nampak berkilat dekat atas kek tu sebab SukaGelak letak coklat cair. Ha, nak tau kenapa SukaGelak letak lagi coklat tu? Sebabnya tak manis. Haha, sesuka hati kurangkan gula. Hamik ko. Tawar je rase eh.

Ade kemusyikalan, tinggalkan dekat ruangan komen ye :)
Terima kasih sudi baca.
Wassalam.

Previous Post
Next Post

post written by:

7 comments:

  1. Yummeh. Lama sgt tak buat.. huhu sesekali nak buat balik la.

    ReplyDelete
  2. pernah nak buat tapi fikir lama depan microwave.. sbb fobia microwave penah berapi. salah panaskan benda

    ReplyDelete
  3. kalo guna oven..bole x..brp minat ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak, xpernah pulak guna oven.hehe..sorry sis

      Delete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.