Majlis Pelancaran Jus Delima Madu Plus Collagen Koperasi Wanita Unggul

Hai korang,

Nebes ni nak buat entri pasal event pelancaran produk. Almaklumler, saya ni mana pernah dapat invitation event yang macam ni. Selalunya review produk sedia ade je. Sila jangan gelakkan saya yek. Dapat jemputan pun sebab produk koperasi. Wajiblah saya support kan.

Majlis Pelancaran Jus Delima Madu Plus Collagen telah berjalan dengan lancar dan dihadiri oleh tetamu VIP yang talah diundang. Antaranya ialah Datuk Dr. Adham bin Baba (ADUN Bhg. Tenggara), Encik Fadilah bin Salim (Timbalan Pengarajh Suruhanjaya Koperasi Malaysia Negeri Johor), Tn. Hj. Sazali bin Abd. Hamid (Pengerusi ANGKASA Negeri Johor), Encik Hafsanizam bin Kastari (Ketua Pemuda Kg. Bukit Lintang), Haji Jumat bin Aman (Pengerusi PIBG SK. Bukit Lintang), Datuk Harun dan isteri, serta Puan Hamizah binti Tukiran dari Suruhanjaya Koperasi Malaysia Kota Tinggi.







Produk ni sesuai diminum bemula usia 2 tahun dan ke atas. Saya dah cuba bagi pada si Firash yang memang masa tu tengah batul dan selsema. Alhamdulillah, masuk hari ke dua consume Jus Delima Madu plus Collagen ni dah nampak perubahan dekat batuk dia. Semakin berkurangan dan selsema juga berkurangan.

Produk ni sesuai juga untuk korang yang ada masalah sakit lutut. biasanya yang selalu sakit lutut ni warga tua. mak-mak kita. ssaya juga ada buat testimoni dekat bapa mertua yang dah lama sakit lutut. Selepas 3 hari minum jus ni beliau dah boleh berjemaah di masjid.

Alhamdulillah, semuanya dengan kuasa tuhan. Mungkin juga mereka ini serasi dengan bahan-bahan yang terkandung dalam jus ni.

korang boleh dapatkan produk ni dengan menghubungi nombor telefon yang terdapat dalam flyers dekat gambar atas ni. Puan Nor tu pengerusi Koperasi Wanita Unggul ni dan juga pengasas Jus Delima Madu Plus Collagen.

Kalau nak beli dari saya pun boleh juga. Boleh pm tepi okeh. Jangan malu-malu dan segan.
Sampai berjumpa lagi di lain entri.

Wassalam.

2 Comments

PeRdU cINta said…
Buah delima dan madu...terbaik..
Nabila Syifa said…
bestnya..dapat ke majlis