Breaking

10 February 2017

31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 31

Day 31 - Gambar Selfie @ Bersama Tersayang

Alhamdulillah, berjumpa juga di entri terakhir cabaran ni. lama betul rasanya nak habiskan cabaran ni. heheh.. tapi bagus juga. semangat nak menaip entri tu ada.

Jom tengok tajuk cabaran harini ; gambar swafoto bersama tersayang.
Kasihjuju.com
Ni lah buah hati pengarang jantung saya. hero-hero saya tau ni. sumber kekuatan berulang kerja kluang - kota tinggi. kalau tak sebab diorang ni saya pun tak taulah cemana rupanya keadaan hidup saya hari-hari.

Okkaylah korang. jumpa lagi di entri yang lain je. terima kasih sebab sudi follow entri cabaran 31 jari saya ni.
Wassalam.

3 comments:

Mar Mansor said...

semoga terus berbahagia bersama insan kesayangan hingga ke jannah

Mas Zull said...

assalamualaikum juju...semoga berjaya hendaknya yer...:)

Uyul Rosli said...

Perghh padu semua orang. Uyul masih lagi nak teruskan entry2 tuh semua kak!