Kasih Juju: Cara Mengatasi Masalah Jeragat

April 11, 2017

Cara Mengatasi Masalah Jeragat

Assalamualaikum semua,

Nak tanya ni. Berapa ramai antara kita yang ada masalah dengan jeragat? Cuba angkat tangan sikit. Saya nak tengok. Hmm 1  2  3   4.. Eh! Eh! Macam ramai je yang ada masalah jeragat. Hah meh sini rapat-rapat saya nak share sesuatu dengan korang.

Apa itu jeragat?
Pada yang tak tahu, jeragat tu bintik-bintik hitam dekat muka. Dia bukan bekas jerawat tau. Jerawat pun bukan. dia nampak macam ade lekuk kecil dekat muka. Biasanya jeragat ni terjadi disebabkan pembentukan minyak, sel-sel kulit mati dan juga bakteria di kawasan liang-liang muka terutamanya di sekitar hidung, dagu, pipi dan dahi.
Image result for jeragat
Hah, gambar dekat atas nilah contohnya rupa jeragat tu. Sangat tak cantik kan? Muka dah putih. Tapi tiba-tiba ada pula tompok-tompok hitam dekat muka. Nampak pelik pula.

Cara mengatasinya

Nampak macam eeuuuuu... Macam mana nak hilangkan hitam-hitam dekat muka nih? Ha meh sini saya nak tunjukkan satu produk terbaik yang boleh selesaikan masalah korang.

Mylea Freckles Serum
mylea freckles serum

Mylea Freckles Serum khas untuk masalah jeragat, hanya dengan sapu je dah boleh hilangkan jeragat dekat muka korang. Tak kiralah jeragat yang lama atau pun yang baru nak menempel dekat muka.

Mylea Freckles Serum ni bersifat water based. Bahan asas dari sumber mineral dan sangat kaya dengan ekstrak tumbuh-tumbuhan dan juga buah-buahan.

Serum ni boleh dipakai atau dicampur dengan mana-mana produk, tiada bahan kimia dan telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT160300607K)

Kebaikan Serum Mylea
  • Penawar nombor 1 masalah jeragat;
  • mencegah jeragat daripada merebak dan menebal;
  • membantu menghilangkan bintik hitam di wajah;
  • mencerahkan warna kulit;
  • membantu menghilangkan parut dan bekas jerawat;
  • membantu mendapatkan tona kulit yang sekata
  • merawat kulit kusam
  • mengawal masalah kulit berminyak;
  • mengecilkan liang pori; dan
  • membantu anda mendapatkan kulit idaman dalam jangka masa yang cepat, berkesan dan tiada kesan sampingan.
Cara penggunaan
Picitkan sedikt Mylea Freckles Serum pada tapak tangan dan sapu pada bahagian kulit wajah yang bermasalah.
(Setitik sahaja sudah mampu untuk seluruh wajah kerana serum ini pekat dan tidak berminyak, malah terus meresap ke dalam kulit wajah.)

Disyorkan guna pada;
  - Waktu pagi 10 - 15 minit sebelum menggunakan make up

  - Waktu malam sebelum tidur, antara 10 - 15 minti sebelum menggunakan krim malam.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih cepat, anda digalakkan untuk menggunakannya 2 kali sehari.

mylea freckles serum

Harga

RM90.00

Kandungan

Aqua, propylene glycol, unsaponifiable olive oil, cetyl, ceg beeswax, dimethicone, cucumis sativus ekstrak, citrus medica limonium peel extract, symphytum root cell extract (phyto-celltec), sodium cocoamphoacetate, L-Gluthathione, asscorbyl tetraisopalmitate P, polycrylamide and C13-14, tocopherol acetate, arbutin, isoparaffin and laureth-7, phenoxyethanol, ethyloxyglycerin, caprylyl glycol and ethyloxyglycerin.

Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi:

Instagram: https://www.instagram.com/mylea.official/
Facebook: https://www.facebook.com/Mylea-Skincare-Malaysia-556641851088801/
Website: http://myleaskin.com/
mylea freckles serum

Untuk order, boleh whatsapp dekat nombor --> 017-777 8191 atau 013-984 5104
AGENT WANTED!

3 comments:

  1. Mak saya pun ada juga jeragat ni sikit2. Boleh recommend dekat mak ni.

    ReplyDelete
  2. huu.. teman pun ada jeragat jugak.. aduii.. sejak mengandung tak pakai apa-apa pelindung muka, terus la makcik jeragat mai.. heee

    ReplyDelete
  3. muka fae prone to jerawat dan jeragat adoii :(

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

babab.net

Lilypie Second Birthday tickers Blogged.my

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign