RAMADHANGIVEAWAY bersama SGShop Malaysia

sofie, giveaway, sgshopmalaysia

Barang yang KJ nak beli di website SGShop Malaysia ni adalah;
Tadaaaa, mini projector. Kalau ikut pada spec dia, kita boleh connect mini projector ni dengan pendrive. Hah nampak? Tak payah dah beli tv. Letak je mini projector ni dalam bilik, lepas tu boleh pancarkan terus ke dinding. Jimat ruang wey. 

KJ cuma perlu tambah RM 31.94 je lagi kalau KJ terpilihlah untuk menang giveaway ni. Tapi nak lah menang. Hehe, harapnya bertuahlah blog KJ ni.

3 Comments

wahhhhh.. semoga berjaya!!!
Elih Japahar said…
Good luck...dtg dr ga yang sama :) terbaiklah..
Cik Kejupenyet said…
SINGGAH BW

http://akukaudansesuatu.blogspot.my/2017/06/ramadhangiveaway-bersama-sgshop-malaysia.html