Terima invitation dari Ezaidatul Akma Binti Sukeri :) ..
 Thanx ye sebab menjemput join segmen ni..


Syarat-syarat penyertaan bole klik sini :)

Okeh, skang nak cite pasal aku yang comel lagi kiyut ni.. Opsss... Nama penuh Julia Jamaludin. Asal Johor, keje kat Key Ell. Nama belog, Suka Gelak.. Nape Suka Gelak? Sebab orang kenal aku sebab gelak. Hehe.. Aku memang suke gelak. Rahsia awet muda. Sampai sekarang ni kalo ade orang peramah jumpe aku mesti tanye soklan ni "Study kat mana?" Haha.. Aku yang tak bersiap macam orang dah keje ke atau memang aku awet muda? Kahkahkah.. Perahsannnnn betul aku ni.. Ok.. Tu je pasal aku.

Sekian,

Tag kawan-kawan,