Haa... Sape tau sambungan ayat kat tajuk tu?
Mesti ramai yang cakap 'tempat bermain' kan kan kan.
Klisye sangat dah jawapan korang tu. Ni SukaGelak nak tukar.

Klik gambar untuk lebih jelas
Tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula selekoh-selekoh jalan Jelebu - Seremban.
Ha.. Sapa yang lalu jalan ni memang tau lah jalan tu macam mana. Banyak selekoh tajam-tajam.
Tapi sekarang dah tak tajam dah. Dah banyak yang lurus. yang di lebarkan. Drive kat sini pun dah tak pening dah.

Teringat dulu zaman-zaman duduk hostel dekat SMK Dato' Undang Musa Al-Haj. Tiap kali nak balik rumah naik bas mesti kene berdiri dari bus stand klawang sampai Terminal 1 Seremban. Nak kene berebut lagi dengan budak sekolah teknik dengan MRSM. Memang seksa betul.
Wargh.. Rindu pula zaman sekolah.

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.