Latest

5 February 2014

Wordless Wednesday #24


Sungguh pun tajuk harini Wordless Wednesday, tapi nak jugak bagi caption.
Dari pagi tadi dok refresh, still jadi macam ni jugak.
Haishh.. Cemane nak terjah-terjah entri baru kawan-kawan blog ni.
Korang pun sama ke dengan blog SukaGelak?

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.

10 comments:

cheqna said...

cheqna biasa tengok kat bloglist cheqna je=)

julia jamaludin said...

@cheqna tapi nak tengok dekat dashboard jugak :)

Aswan Azmy said...

sama la..problem kot

julia jamaludin said...

@Aswan Azmy pv pun macamtak masyuk je kan

:: Mrs.Eady :: said...

same la ya allah..setengah hari mcm tu..skrg ni baru ok!

julia jamaludin said...

@:: Mrs.Eady :: tu la pasal..skang baru legaaa

sYiRa LoKMaN said...

selalu dah jd cm tuu

julia jamaludin said...

@sYiRa LoKMaN sakit pulak hati ni kan :)

Zamani Abe said...

mcm2 hal blogspot ni.. hehe tp inysa ALlah akan ok

msredcheesecake said...

samalah 2 3 hari lepas... skang dah ok..