Latest

26 June 2014

One Touch Glucose Meter Lelong Bermasalah?

Assalamualaikum semua, selamat pagi Khamis.

Okeh, sape perasan encik Nuffnang dah bertukar wajah? Ha.. Cuba korang pegi cek cepat.
Nampak lebih senang nak akses terus ke akaun kan.

Yang menarik perhatian SukaGelak harini dekat keywords untuk minggu ini. 
Err, korang punye glukometer ade problem ke? Yang SukaGelak beli ni Alhamdulillah tak de masalah pun. 

Dah masuk bulan ke-8 kehamilan ni glukometer yang SukaGelak beli masih lagi berfungsi dengan baik. Tak de pulak masalah dekat skrin ke test strip ke ape. SukaGelak cuma guna sebulan sekali je. Untuk tau bacaan gula dalam darah. 

Cara penyimpanan pun cuma letak je atas meja solek dekat rumah tu. Tapi masa dapat glukometer tu bateri memang dah tinggal sikit. Masih boleh guna lagi sampai sekarang.

Korang beli dekat mane ek? Ada lelong dekat tempat lain ke? SukaGelak beli dekat website lelong.com.my
Entry glukometer dekat SINI.

Terima kasih sudi baca.
Wassalam.

3 comments:

Montana said...

nuffnang memang dah bertukaq wajah..tapi wajah aku yg xbertukaq sebab cpuv tarak..hahaha..saja melawak ja nooo dan saja singgah mai

julia jamaludin said...

takpe..boleh usaha lagi :)

Rebeca Benally said...

You can buy freestyle blood glucose monitor on the market, your cost will be in the strips, they run $1 each (or 50 cents each if you buy online), most of the meters themselves are free if you check around. We used the freestyle glucose meter, and that was pretty good. Check out : http://onlineshopology