Assalamualaikum semua, selamat pagi Khamis.

Okeh, sape perasan encik Nuffnang dah bertukar wajah? Ha.. Cuba korang pegi cek cepat.
Nampak lebih senang nak akses terus ke akaun kan.

Yang menarik perhatian SukaGelak harini dekat keywords untuk minggu ini. 
Err, korang punye glukometer ade problem ke? Yang SukaGelak beli ni Alhamdulillah tak de masalah pun. 

Dah masuk bulan ke-8 kehamilan ni glukometer yang SukaGelak beli masih lagi berfungsi dengan baik. Tak de pulak masalah dekat skrin ke test strip ke ape. SukaGelak cuma guna sebulan sekali je. Untuk tau bacaan gula dalam darah. 

Cara penyimpanan pun cuma letak je atas meja solek dekat rumah tu. Tapi masa dapat glukometer tu bateri memang dah tinggal sikit. Masih boleh guna lagi sampai sekarang.

Korang beli dekat mane ek? Ada lelong dekat tempat lain ke? SukaGelak beli dekat website lelong.com.my
Entry glukometer dekat SINI.

Terima kasih sudi baca.
Wassalam.