Latest

19 May 2015

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

10 International Brands You Have Been Pronouncing Wrong

Assalamualaikum.

terjumpa artikel ni dekat internet. sambil sebut sambil gelak sorang-sorang. salah rupanya sebutan selama ni. boleh tambah ilmu pengetahuan jugak kan. nanti tak lah termalu sendiri kalau salah sebut.

tapi rasenye tak malu kot. sebabnya sukagelak tak pakai brand-brand mahal ni. kalau sebut pun macam sengaja je sebut salah.

terima kasih sudi baca.
wassalam.

6 comments:

Farah Waheda Wahid said...

ha ha ha, memang betul pun, kebanyakkan dari orang kita salah sebutannya...tapi tak apalah asalkan kita kenal jenamanya...

LoNa FrEak said...

hahahaha...de yg btol de yg slh sebut before ni...hehehee

fariza rahman said...

majoriti saya sebut betul... hehehe... :)
sebut aje betul.. duitnya tak ada nak beli barang2 branded ni..

Julia Jamaludin said...

haha, kan farah. :)

Julia Jamaludin said...

boleh sama-sama betulkan :)

Julia Jamaludin said...

hehehe :)