Latest

11 October 2016

Time for Giveaway

Like facebook page 

Tarikh mula dan tarik akhir penyertaan tak pula penganjur segmen sertakan.
So, sebelum tuan blog tutup segmen ni, baik korang semua join giveaway ni.
Hadiah yang ditawarkan pun menarik tau :)

Kalau nak join klik je dekat banner tu ye.

7 comments:

  1. singgah dari GA yang sama. Good luck ye :)

    Jemput join segmen saya :D
    https://farhanajafri.blogspot.my/2016/10/pencarian-bloglist-anna-j.html

    ReplyDelete
  2. Singgah dari segmen yang sama.

    http://misspurple17.blogspot.com/2016/10/time-for-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Hai tuan blog *sambil lambai tangan* Kita singgah jenguk tanya kabor tuan blog ni haaaa hiks

    theathra.blogspot.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..kite pun nak lambai tangan juga lah kat awak :)

      Delete
  4. hai!

    saya dah pilih pemenang. Klik

    http://aienzunnur.blogspot.my/2016/10/pemenang-giveaway-akhirnya.html

    kot2 awak terpilih =)

    ReplyDelete

“More smiling, less worrying. More compassion, less judgment. More blessed, less stressed. More love, less hate.”
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart