Okkay guys, korang dah terjah ke belum senarai peserta segmen saya ni? Kalau belum tu silalah terjah ye. Jangan lupa tinggalkan jejak sekali tau. Dan korang pun jangan tunggu peserta lain terjah korang dulu.

Tak nak tunggu lama dah. Jom kita tengok siapa yang bertuah. Oh ye, sebelum tu saya cuma pilih 5 orang pemenang sahaja. Sebabnya saya risau tak terterjah nanti blog korang. Harap tiada yang mempertikaikan keputusan saya ni ye.


Senarai pemenang


Tahniah kepada semua pemenang. Harap semua yang tersenarai ni dapat masukkan blog saya dalam bloglist korang sekali ye.

Terima kasih sudi singgah. Wassalam.