Raya Bersama Logitech, Diskaun Sehingga 70%

Kasih Juju
Assalamualaikum semua,

Macam mana perasaannya naik kerja hari pertama selepas bercuti panjang ni? Mesti mood korang suram jekan. Belum ada mood lagi nak buka fail kerja yang bertimbun-timbun tu kan.

Hehe, biasalah tu. Bila dah cuti panjang, mesti kena cari mood dulu sebelum buat kerja. Makan kuih raya dulu ke, makan ketupat ke. Eh, ada yang bawa ketupat ke? Wah bestnya. KJ dah tak jumpa ketupat dah di Syawal ke 9 ni. Kalau ada pun yang balut plastik. Mana nak jumpa yang daun punya.

Okeylah, berbalik pada tajuk yang KJ taip dekat atas tu, harini KJ nak kongsikan dengan korang sale yang tengah berlangsung dekat Lazada Malaysia. Iyalah. Mana lagi tempat yang selalu ada sale kalau bukan Lazada kan.

Jom kita tengok senarai barang-barang dari Logitech:


Hah, cemane? Dah ada yang berkenan ke belum? KJ berkenan betul dekat bluetooth keyboard tu. Macam kena je kalau KJ padankan dengan smartphone KJ ni. Nak menaip entri blog pun senang. Tak delah asyik nak padam perkataan yang typo.

Jangan lupa serbu website Lazada Malaysia ye korang. Sale Logitech berlangsung sehingga 7 Julai 2017 sahaja. Jangan menangis pula kalau tak sempat grab.

Terima kasih sudi singgah.
Wassalam.