Selamat Datang April 2020


Hi guys,

Jadi kita semua dah masuk ke bulan April tahun 2020. Dalam keadaan sekarang ni tak banyak yang Juju minta. Cuma berharap agar virus-virus jahat ni segera berlalu. Semoga rakyat di seluruh dunia bertambah sihat dan bebas dari virus jahat ini.

Tak sabar rasanya nak balik kampung jumpa mak abah. Serabut kepala. Juju ni tetiap minggu balik kampung. Kalau tak pun 2 minggu sekali wajib balik kampung. Maklumlah, rumah dengan kampung cuma jarak 1 jam masa perjalanan. Bila kena Perintah Kawalan Pergerakan ni mati akal rasanya. 

Rindu nak cium mak abah, rindu nak bertekak dengan adik beradik, rindu nak bebel dekat anak-anak buah. Hehe. Paling rindu sambal tumis mak. Perghhh... Mana dapatnya sekarang ni. Jadi, sama-samalah kita mengurung diri sendiri supaya dapat beraya dikemudian hari.

#stayathome #pkp #rmo #mco #covid19

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. moga bulan ni lebih banyak khabar baik yang akan kita dengar..ameen

    BalasPadam
  2. kan, moga virus covid-19 n berlalu supaya dapat beraya bersama keluarga..

    BalasPadam
  3. rindu jugak nak ziarah keluarga. Moga sempatlah bertemu raya nanti. InsyaAllah...moga fasa ini cepat pulih. ^_^ apa2 pun stay safe

    BalasPadam

“More smiling, less worrying. More compassion, less judgement. More blessed, less stressed. More love, less hate.”
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)