aktiviti lepas kenduri kawen - Kasih Juju

3 Oktober 2011

aktiviti lepas kenduri kawen

Dah sampai melaka ni takkan lah tak nak pusing-pusing sampai peningkan.. mula-mula nak naik menara taming sari, tapi x jadik.. sebab tiket mahal.. padahal x pegi tanye pon.. lalalala.. last-last pegi kat keretapi dengan jet tu jek.. pastu pusing-pusing sampai pening kat dataran pahlawan..


melaka sangat panas pada hari tu.. hohoho..

Jalan-jalan kat dataran pahlawan jumpe pulak kedai pinkberrys ni.. sedap.. betul-betul punya sedap.. muli punya paling sedap.. milky durian freeze namenye.. tapi xde dalam gambar.. tau-tau tinggal mangkuk kosong jek.. hantu durian betul muli ni.. tapi memang sirius sedap.. kalo datang lagi tempat ni wajib beli.. aku oder mango loh-loh.. sedap jugak..sirius-sirius punye sedap.. memang peminat setia buah mangga.. kak zura pulak order cendol.. walaupun cendol jek tapi memang sedap.. sedap sedap sedap.. daebak...


wajah-wajah puas dapat makan snow ice di kala matahari tengah memancar terik... ade lagi ni gambar penutup.. terbaek dari ladang.. jeng jeng jeng...


warghhh..... laki sape ni.....? hikhikhik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan