3 October 2011

aktiviti lepas kenduri kawen

Dah sampai melaka ni takkan lah tak nak pusing-pusing sampai peningkan.. mula-mula nak naik menara taming sari, tapi x jadik.. sebab tiket mahal.. padahal x pegi tanye pon.. lalalala.. last-last pegi kat keretapi dengan jet tu jek.. pastu pusing-pusing sampai pening kat dataran pahlawan..


melaka sangat panas pada hari tu.. hohoho..

Jalan-jalan kat dataran pahlawan jumpe pulak kedai pinkberrys ni.. sedap.. betul-betul punya sedap.. muli punya paling sedap.. milky durian freeze namenye.. tapi xde dalam gambar.. tau-tau tinggal mangkuk kosong jek.. hantu durian betul muli ni.. tapi memang sirius sedap.. kalo datang lagi tempat ni wajib beli.. aku oder mango loh-loh.. sedap jugak..sirius-sirius punye sedap.. memang peminat setia buah mangga.. kak zura pulak order cendol.. walaupun cendol jek tapi memang sedap.. sedap sedap sedap.. daebak...


wajah-wajah puas dapat makan snow ice di kala matahari tengah memancar terik... ade lagi ni gambar penutup.. terbaek dari ladang.. jeng jeng jeng...


warghhh..... laki sape ni.....? hikhikhik...

Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.