Latest

2 March 2012

:: Segmen : Aku Ada Blog ::

Assalamualaikum w.b.t

Entry pertama bulan March 2012.. Awal-awal bulan lagi da join segmen.
Seronok pe join segmen ni. Boleh tambah kengkawan. Boleh kongsi pengalaman. Boleh tau gosip-gosip semasa.. Haa.... Semuanyelah boleh..

Okeh, berbalik pada segmen yang aku nak join ni..
Senang jek..

Firstly, tempekkan banner segmen macam kat bawah ni.

 

Pastuh jawab soklan kat bawah ni:

a. Nama samaran korang sebagai blogger.
     - julia / sukagelak


b. Nama blog korang.
     - suka gelak


c. Url blog korang.
     - http://juliajamaludin.blogspot.com/


d. Usia blog korang.
     - 5 bulan :)


Senang kan??
Sesape yang nak join klik kat banner tuh ye..

10 comments:

Cik RoSs said...

Terima kasih sebab sudi join segmen saya.

Mari ramai2 join segmen saya ni!!

http://rossmerahjingga.blogspot.com/2012/01/segmen-aku-ada-blog.html

Eliyana said...

salam kenal...

dtg dr segmen yg sama...blogwalk sini ya

Pka Rahim said...

hi dari segmen yang sama.
jemput singgah blog pka ye.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

terima kasih! :)

Fendy said...

Salam blogger....singgah dr segmen yang sama..manfaatkan blog utk kebaikan bersama...follow sini juga

melawat blog fendy...salam perkenalan...

http://fendy1302.blogspot.com/2012/03/segmenaku-ada-blog.html

Eliyana said...

salam kenal...

dr segmen cikross jgk...BW sini yer

puteri nur afiqah said...

dari segmen yg sama... sudah follow..
sudi2 la ke blog saya... blog kita sebaya... hihihi

http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

^_^ happy blogging....

Nurul Hayati said...

singgah sini..
daripada contest yg sama..

done follow ..

http://hayatirosdi.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

kunjung saya pulak~

nabila faryzza said...

hello !
datang dr segmen yg sama . salam kenal :)

charmyiex said...

salam kenal
singgah dari segmen yg sama...follow awak..


http://charmphoenix.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

Patrick Star said...

Hai! Datang dari segmen sama. Salam kenal...
suka gelak jugak..hehe

--> Blog Rilek-Rilek <--