Latest

8 October 2012

Dugaan 07/10/2012

Assalamualaikum semua..

Semalam adalah malang SukaGelak.. Huhu..

Nak balik KL malam tadi sebelum masuk tol baru perasan kad parking opis xde kat tempat yang sepatutnye.
Puas dah selongkar laci bawah radio, belakang radio, bawah karpet kete sume xde..
Terpaksalah teruskan perjalanan dengan fikiran kusut..

Lepas tu SukaGelak eksiden..

Serius tadi menggigil teruk.
Tak pernah lagi eksiden macam tu.
Kene langgar depan belakang.
Tak sempat nak brek pun.
Langgar je kete depan..
Dan inilah hasilnya.....


Sedih betul..
Yang ini pulak kene langgar dari belakang.


Masing-masing tak sempat nak brek.
Hentam je lah.
Benda dah nak jadi.

Ini bahagian SukaGelak.
Jadi, SukaGelak terima dengan redha.
Tapi ade sikit fobia. Kuat betul kete belakang tu hentam kete SukaGelak.
Rase macam terbang semangat dalam badan ni.
Syukur alhamdulillah, tak de ape-ape kecederaan pun.

Wassalam......

17 comments:

lynn kamarul said...

benda nak jad apepun tabahkan hati k. ada hikmah ni

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah kamu tak ape-ape!

sukagelak said...

terima kasih ye :)

sukagelak said...

syukur alhamdulillah :)

keri ikhwan said...

fuh... fobia... fobia
okla asal tuan selamat, kereta boleh dibaiki
*memang pernah nampak eksiden macam tu depan mata. sekali 4-5 buah keta terlibat

sukagelak said...

alhamdulillah tak ape2..:)

permatabiru said...

nasib baik xde kecederaan..kereta leh diperbaiki..

Dunia Wilma said...

Syukurlah SukaGelak tak apa2...
Takpa kereta tu...Yang penting selamat kan...

maszull said...

assalamualaikum suka gelak...yer la benda dah nak jadi nak buat macam manakan redha jer la...:)

♥ Wina ♥ said...

salam kenal :-)

alhamdulilah..yang penting awak takde ape²..barang boleh diganti tapi bukan nyawa..hati² di atas jalan raya ye

Remy hazza said...

nasib baik takde kecederaan yg serius...
takpa sukagelak... ujian tu.....
kena lebih berhati2 lagi lepas nie.....

sukagelak said...

syukur alhamdulillah..:)

sukagelak said...

wa'alaikumsalam.. terima dengan hati terbuka.
percaya setiap kejadian pasti ade hikmah :)

sukagelak said...

terima kasih atas nasihat :)

sukagelak said...

insyallah..:)

kechixx hussain said...

dugaan..banyak2 bersabar k..

Mimie Najib said...

dgaan mcm ni mmng kita xkan terlepas..bfore ni pun pnh eksident jgk..ngn pkcik tua..nasib baik pkcik tu xde pape coz dia naik moto..tp nangis jgk sebab terkejut..hehe