Latest

1 November 2013

Ole-ole dari Korea


Tadaaaa.... Comel tak ketip kuku yang SukaGelak dapat ni?
Macam comel je, macam comel je. Hehe.. Asyik dapat fridge magnet je kan. Tukar pulak. 
Kawan ofis SukaGelak yang bagi ni. Dia dah 2 kali pegi Korea. Huhu.. Jeles.
( Ada sesape nak taja SukaGelak g Korea tak? Macam cantik je, macam cantik je..haha )

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.

6 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

teringin nak g korea huhu

mcm kenal tagline "mcm comel je mcm cantik je" tu hehe

julia jamaludin said...

@Nurfaezah Abdullah hehehehehe :D

Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbah said...

Wahhhhhhh!!!!!!!! untungla.. nak jugak..hehe

julia jamaludin said...

@Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbah ala...tak mau bagi boleh x? hehe :)

adzairdawati makdara said...

comelll :)

Eraz Fadli said...

Eraz pun ada collection cenderamata daripada Korea ni.. cute.. Hehe..