Membeli-belah di getex.my

Kasih Juju
Assalamualaikum korang.

Harini saya nak kongsi satu website yang best untuk korang shopping di alam maya ni. Website ni bukan saja menjanjikan barang untuk korang, tapi korang boleh dapat balik duit korang. Ha... Siapa yang tak nakkan. Tapi tak semualah RM tu korang dapat balik. Siapa yang nak rugi meniaga. Tapi atleast dapat cover balik duit pos.

Cara dia senang je. Korang daftar dulu dekat website die --> getex.my
How to Get Cashback

Lepas tu korang pilihlah kat mana korang nak membeli-belah. Ada banyak website dekat dalam tu. Antara yang glamer : LAZADA, ZALORA, SEPHORA, GROUPON, AIR ASIA, AGODA. Ha, memang macam-macamlah ada.

Cuma syaratnya dekat sini, korang kena buka website-website tu semua melalui website getex.my. Lepas dah confirm bayaran semua, korang akan dapat cashback dalam tempoh 48 jam.
Just click shop now, tunggu 5 saat dan korang akan dibawa masuk ke website yang korang nak shopping tu. Pastikan korang tak terkeluar dari website tu yek.

Cara nak tebus cashback pulak, lepas korang dah shopping dan siap semua pembayaran, korang masuk balik dekat website getex.my, akan keluar pop up macam dalam gambar dekat bawah ni.
Korang kena isi semua maklumat yang berkaitan dengan pembelian yang korang dah buat tu. Kalau korang tak masukkan dekat sini pun korang boleh hantar tiket dekat ruangan enquiry. Nanti diorang akan reply semula jawapan korang. 

Macam contoh yang saya buat dekat bawah ni.
Sebenarnya korang tak payah isi pun takpe sebab diorang akan dapat detect pembelian korang. Tapi disebabkan baru pertama kali guna, serba-serbi tak tau lah kan. Takut juga kalau website ni tipu ke ape ke. Hehe.. Normallah tu. Memang sifat manusia sentiasa ingin tahu kan.

Tengok pula apa kata mereka yang dah mencuba membeli-belah di getex.my ni.



Tak de keraguan lagi okkay. Korang akan selamat membeli-belah di sini. Jangan tunggu lagi. Saya dah cuba dah. Untuk peringkat awal ni memang tak berani nak beli yang mahal-mahal. Cuba yang murah-murah dulu. Ni pun baru kumpul RM0.18. Haha, kire okkaylah tu kan. Sikit-sikit lama-lama menimbun juga. Eh, sesuka hati je tukar pepatah. Ah tak kisahlah. Yang penting korang semua paham.

Terima kasih sudi baca.
Wassalam.