SGshop “Jom Shopping!” Contest

Kasih Juju

Untuk giveaway kali ni, ada soalan yang perlu dijawab. Ada 2 soalan je pun. Jom kita jawab beramai-ramai ye.

1/ Apakah servis yang SGShop tawarkan?

 SGShop menawarkan pembelian secara borong. Ye betul. Secara borong. Kalau korang tak percaya boleh baca dekat -->http://www.ayueidris.com/2016/09/cara-beli-barang-borong-di-taobao.html Satu advantage untuk peniaga-peniaga dekat luar sana yang mencari barang yang murah tetapi berkualiti.

2/ Senaraikan 3 item yang anda mahu beli di SGShop Malaysia dan berikan sebab kenapa anda nak beli item tersebut.

 Projector ni sebenarnya dah lama dah KJ dok ushar-ushar. Memang teringin sangat nak ada projektor sendiri. Lebih-lebih yang boleh connect usb. Senang je nak play movie dengan projektor ni. Tak payah dah beli tv. Hehe..
 Scooter elektrik ni pulak KJ pilihkan untuk si Firash. Disebabkan dia memang suka dengan mainan yang ada tayar ni, jadi KJ nak hadiahkan scooter ni dekat dia. Dalam masa yang sama KJ pun boleh main sekali scooter ni. Haha.. Dulu masa kecik-kecik tak pernah merasa.
Item yang last ni pula untuk encik suami. Dia selalu merungut perut dia dah boroi. Jadi KJ rasa berbesar hati na tolong dia kempiskan balik perut dia tu. Walaupun sebenarnya takdelah boroi mana. Dia je yang berprasangka.

Kalau ikutkan banyak benda yang KJ nak senaraikan dalam ni. Tapi disebabkan tuan blog yang buat giveaway ni minta 3 item je, jadi inilah yang terbaik yang KJ nak buat masa sekarang ni.

Korang yang nak join giveaway ni boleh klik je dekat banner segmen yang atas sekali tu ye.
Terima kasih sudi baca.
Wassalam.