Latest

6 July 2017

Alexa Ranking 06072017

Assalamualaikum semua.

Nampaknya ranking blog KJ semakin menurun. Sedih netul tengok angka dia harini. Masa raya haritu dah cantik dah. Dah nak sampai bawah 20k. Tapi harini angkanya mencecah 30k pula.

KJ kena teruskan rajin mengupdate entri lah kalau macam ni. Lagipun blog cuti raya kan minggu lepas. Tu yang menurun sikit. Huhu..
Ini ranking alexa hari ini. 06/07/2017

Image may contain: text
Ini ranking alexa 29/06/2017. 

Hah nampak tak perbezaan dia dekat situ? Susah rupanya nak maintain rank dekat Alexa ni. Iyelah kan. Mana ada benda yang mudah dalam dunia sekarang ni.

Terima kasih sudi singgah.
Wassalam.

7 comments:

  1. tahniah sis hekhek. tercungap cungap lagi elsa nie hehe

    ReplyDelete
  2. bukan senang nak maintain kan. apapun gud luck ya

    ReplyDelete
  3. woww.. tinggi gak kalau nak bandingkan ngn kite ni haa hihihi

    ReplyDelete
  4. tahniah.. share tips plesssh hehe

    www.neezalife.com

    ReplyDelete

“More smiling, less worrying. More compassion, less judgment. More blessed, less stressed. More love, less hate.”
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart