Latest

6 July 2017

Alexa Ranking 06072017

Assalamualaikum semua.

Nampaknya ranking blog KJ semakin menurun. Sedih netul tengok angka dia harini. Masa raya haritu dah cantik dah. Dah nak sampai bawah 20k. Tapi harini angkanya mencecah 30k pula.

KJ kena teruskan rajin mengupdate entri lah kalau macam ni. Lagipun blog cuti raya kan minggu lepas. Tu yang menurun sikit. Huhu..
Ini ranking alexa hari ini. 06/07/2017

Image may contain: text
Ini ranking alexa 29/06/2017. 

Hah nampak tak perbezaan dia dekat situ? Susah rupanya nak maintain rank dekat Alexa ni. Iyelah kan. Mana ada benda yang mudah dalam dunia sekarang ni.

Terima kasih sudi singgah.
Wassalam.

7 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

takpe KJ,usaha lagi

Nurzakiah Hanum said...

congrats

Shaidatul Aireen said...

tahniah sis hekhek. tercungap cungap lagi elsa nie hehe

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Tahniaj ..teruskan berblogging

Cik Tie said...

bukan senang nak maintain kan. apapun gud luck ya

Norliza Nordin said...

woww.. tinggi gak kalau nak bandingkan ngn kite ni haa hihihi

Haneeza Mohamad said...

tahniah.. share tips plesssh hehe

www.neezalife.com