Selesaikan Masalah Tayar Pancit Anda Dengan KRONOS FLATNOMORE Tyre Sealant & Inflator

Kasih Juju
Assalamualaikum semua. Okeh siapa dekat sini ada pengalaman tayar kereta pancit? Kalau korang nak tau, Juju dah dua kali kena tayar pancit masa kerja di Kuala Lumpur dulu. Nasib baik masa tu Juju tak keseorangan. Ada adik dan juga rakan sekerja merangkap BFF masa tu. 

Muka memang cuak dah masing-masing sebab tak reti tukar tayar. Tapi buat-buat pandai je. Berhenti tepi, pasang double signal lepas tu semua keluar dari kereta. Konon-konon macam pandailah nak tukar tayar tu. 

Pertama kali kena dekat jalan Bukit Tunku. Masa tu dah perasan dah tayar ni lain macam je bunyinya. Tapi memang tidaklah kami nak berhenti dekat kawasan Bukit Tunku tu. Dengan jalan bengkang-bengkok, sunyi pulak tu. Sanggup redah sampai ke jalan besar baru berhenti.

Kali kedua tu kena dekat bukit apa tah nama dia. Juju dah lupa. Bukit tu kalau kita dari Pusat Bandar Damansara nak ke Kerinchi. Ada satu jalan potong dekat situ. Tak payah ikut jalan besar. Jalan dia  agak mencabar juga. Bengkang-bengkok dan sunyi. Kawasan perumahan orang-orang kaya. Serius lupa nama bukit tu. Hehe, banyak sangat makan semut kot.

Tapi rakyat Malaysia ni memang prihatin sangat tau. Dua kali tayar pancit tu, dua kali jugak ada yang bermurah hati nak tolong tukarkan tayar. Terharu sangat. Tak perlu kotorkan tangan angkat tayar kereta. Part yang paling takut sekali nak jack tayar tu ha. Betul ke tidak boleh naikkan kereta. Haha. Kuat ke tak nak buka nat tu ha. Dah lah sekian maklum ketat dia. 

Tu antara scene yang pernah Juju lalui. Nasib baik juga masa tu Juju tak keseorangan. Dan apa yang Juju nak kongsikan dengan korang ni adalah sesuatu yang korang perlu ada dalam kereta untuk kegunaan masa tayar pancit nanti. Bukan perlu ada je tau. Dah tahap wajib ada dalam kereta. lebih-lebih lagi kalau korang lady driver macam Juju.

KRONOS FLATNOMORE Tyre Sealant & Inflator

Kronos Flatnomore merupakan satu-satunya produk yang boleh membantu di saat tayar korang pancit di tengah jalan. Cara penggunaan yang sangat mudah menjadikan ianya salah satu barang yang wajib ada dalam kereta korang.

Kenapa perlu menggunakan Kronos Flatnomore?
  1. Tidak perlu tukar tayar
  2. Senang untuk digunakan
  3. Menampal lubang tayar dalam masa 90 saat
  4. Tidak memerlukan sebarang peralatan
  5. Tidak merosakkan tayar dan rim kereta
  6. Formula yang mesra alam dan tidak mudah terbakar
  7. Dibuat daripada 100% polimer organik
  8. Jangka hayat selama 3 tahun dari tarikh pengilangan
  9. Waranti 2 tahun
This are important notes that we dont shout out but important for you guys and ladies to know
Perkara penting yang pengguna harus tahu

1.     It covers holes up to maximum 6mm
Ia boleh menampal lubang sehingga 6mm

2.     It is only for emergency fix not to use as permanent. 
Digunakan hanya untuk penampalan sementara

3.     The solution after being inside the tyre even for 3 days is in liquid form and easily can be washed off in any tyre shop.
Cecair latex boleh tahan di dalam tayar untuk beberapa hari dan boleh dicuci dengan senang

4.     Once used inside tyre, they will need to find tyre shop and repair it. It will NOT DAMAGE THE TYRE FROM INSIDE. 
Selepas menggunakan produk ini, pengguna haruslah mencari dan membuat menampalkan yang lebih sempurna dan kekal. Ia TIDAK AKAN MEROSAKKAN TAYAR

5.     Do not drive above 130kmh after using this product. As it will be cause vibration as there is liqiud in tyre.
Dilarang membawa kereta melebihi had laju 130kmj selepas menggunakan produk ini. Sedikit getaran akan dialami oleh pengguna disebabkan oleh cecair di dalam tayar

6.     It is one of the largest product in market with the best price yet.
Produk ini adalah salah satu botol yang terbesar di pasaran

7.     For warranty. The packaging has to be at least 90% intact if there is any leakage or loss of pressure in bottle. We will refund one to one with no questions asked. It has 2 years warranty. 3 years shelf life from january 2018
Produk ini mempunyai waranti 2 tahun dari Januari 2018 dan mempunyai jangka hayat 3 tahun dari januari 2018

Kronos Flatnomore juga didatangkan dalam 650ml yang merupakan salah satu botol terbesar dipasaran.

Untuk cara penggunaan, korang boleh tengok video dekat bawah ni

Harga pengenalan cuma RM49.99 sahaja. Selepas ni harga akan kembali normal menjadi RM69.99 tau. kalau korang nak grab satu boleh pm Juju. Juju boleh tolong orderkan untuk korang. Kos pos untuk sebotol RM10.00

Agens dan Distributor DIPERLUKAN
E-mel: inquiry@keystons.com

Juju dah grab 1. Standby je dalam kereta. Letak bawah seat ataupun dekat bonet. Jangan bagi terdedah sangat dekat matahari ye.

Terima kasih sudi baca :)