Lori Sewa Murah KL

Kasih Juju

Hai semua,
Bila bercerita pasal pindah rumah atau pindah pejabat mesti dalam kepala dah terbayang penatnya nak mengemas barang-barang semua masuk kotak, nak kena berperang dangan habuk lagu. Fuh, dah la Juju ni sangat alergik dengan habuk. Lepas tu nak kena angkat masuk lori lagi. Memang penat weh. 

Dan yang paling memeningkan kepala nak cari lori sewa dengan harga berpatutan. Memang mencabarlah bab ni. Sebabnya kita tak tau kalau-kalau kawasan yang kita nak pindah tu jauh, di chargenya mahal. Hah, tak ke naya tu. Kan senang kalau ada syarikat yang sediakan perkhidmatan sewa lori dalam talian. Bolehlah kita nak survey-survey dulu ye tak.


Hah, sebenarnya memang ada satu perkhidmatan sewa lori yang korang boleh tengok-tengok dulu dekat laman web dia ni. Nama website dia adalah Senang Pindah. Memang terbaiklah owner syarikat sewa lori ni. Antara lori yang boleh korang pilih adalah lori 3 tan, 5 tan dan 10 tan.


Saiz lori 3 tan (14 kaki) adalah yang paling popular digunakan bagi pindah rumah atau pejabat serta mengangkaut baramgam oleh pelanggan sekitar Bandar Utama, Jalan Cheras serta Petaling Jaya.
Pelanggan diberi jaminan bahawa pemandu lori akan menjaga setiap barangan yang dihantar termasuk barangan kaca, barang antik sehinggalah piano bersaiz besar supaya  ianya sampai ke lokasi dengan selamat dan dalam keadaan yang baik.

Harga sewa lori 3 tan bermula dari RM320.00 tertakluk kepada terma dan syarat. 


Saiz lori sewa 5 tan (17 kaki) adalah saiz lori yang biasa digunakan bagi tujuan pindah rumah jenis banglo, rumah teres, townhouse ataupun digunakan bagi tujuan mengangkut barangan secara pukal.

Kalau korang macam tak pasti samada barang korang tu boleh muat untuk 1 trip perjalanan, korang boleh berunding dulu dengan syarikat ni. Kemudian syarikat ni akan turun ke lokasi dan seterusnya akan keluarkan jadual yang baru untuk korang.

Harga sewa lori 5 tan pula bermula dari serendah RM420.00.


Bagi lori sewa 10 tan (27 kaki), harga lori sewa 10 tan bermula dari RM650.00 tertakluk kepada terma dan syarat korang boleh sewa samada mengikut trip perjalanan atau  mengikut jam. Syarikat ini juga mempunyai kakitangan yang terlatih dan cekap untuk berkomunikasi dengan pelanggan. Jadi, korang boleh sembang-sembang dulu sebelum buat keputusan untuk gunakan khidmat lori yang terbaik dan bersesuaian dengan urusan korang tu.

Harapnya entri Juju kali ini dapat membantu dan memudahkan urusan korang di masa akan datang. 

Untuk maklumat lanjut dan testimoni hubungi pasukan Senang Pindah.