Pemutih Gigi Whitekish Magic Charcoal

Kasih Juju

 Hai semua,

So harini Juju nak bercerita pasal gigi kuning. Ha, kalau korang jenis yang suka minum kopi korang perasan tak yang gigi korang akan kuning lain macam daripada mereka yang tak minum kopi?

Kalau Juju memang suka sangatlah dengan kopi. Kalau dapat kopi yang pekat dan kaw macam dekat Vietnam tu lagilah heaven Juju rasa. Pekat dan likat kopi dia. Tapi, risiko yang Juju kena tanggung adalah gigi cepat kuning. Alamak! Kena buang tabiat minum kopi ke cemane nih?

Baru-baru ni Juju adalah ternampak sorang pengguna gunakan produk Whitekish untuk putihkan gigi. Dari situ timbul pula rasa nak mencuba. Kalau tak dapat memutihkan sekurang-kurangnya dapat mengurangkan warna kuning gigi tu kira okkay lah kan. Okeh let's check it out.

Whitekish Magic Charcoal


Kalau korang nak tau, bahan yang digunakan untuk menghasilkan Whitekish Magic Charcoal ni diperbuat daripada 100% bahan organik iaitu tempurung kelapa dan tidak ditambah apa-apa bahan kimia. Ianya mampu untuk mendapatkan gigi yang lebih putih dan mampu untuk menyerap bakteria jahat dalam mulut. Dan yang paling penting sekali, produk ini telah pun mendapat kelulusan dari KKM.

Whitekish Magic Charcoal ni boleh membantu korang untuk:
  • memutihkan gigi
  • nyah bakteria yang menyebabkan mulut berbau
  • membantu nyahkan plak dan tartar terutamanya untuk si perokok
  • meneutralkan tahap ph dalam mulut
  • tiada bahan penghakis (peroxide)
  • kesan boleh didapati seawal sebulan dengan penggunaan yang betul.



Cara Penggunaan

Untuk minggu pertama penggunaan perlu guna 2 kali sehari dan untuk minggu yang seterusnya boleh kurangkan jadi sekali sehari. 

Review Juju

Kalau nak diikutkan, kesan dia boleh dirasai seawal sekali penggunaan. Korang boleh rujuk gambar sebelum dan selepas dekat bawah ni. Ini baru sekali penggunaan. Kalau 5, 6, 7, 8 kali penggunaan barulah boleh dapatkan gigi yang putih dan berseri.


Kalau tak faham cara penggunaan korang boleh rujuk Facebook yang Juju dah sertakan sekali dekat bawah ni ya.
https://fb.watch/233N0d9VCm/

Untuk maklumat lanjut mengenai Whitekish Magic Charcoal:
Whatsapp / Call / SMS di 0178898878