SNEK BERPANTANG VEGILICIOUS KELUARAN SURAYA MOTHERCARE

Kasih Juju
SNEK BERPANTANG VEGELICIOUS KELUARAN SURAYA MOTHERCARE

SNEK BERPANTANG VEGILICIOUS KELUARAN SURAYA MOTHERCARE datang sekali dengan tagline Jarang Tak Repeat. Memang kena betul ya tagline dengan snek Vegilicious Suraya Mothercare ni. Sekali cuba memang susah nak berhenti.

Di zaman moden serba canggih sekarang ni, tak susah ya nak cari snek untuk ibu-ibu yang sedang berpantang. Bila kita sebut je pasal makanan berpantang mesti korang pun dah terbayang hidangan serba tawar dan kurang menyelerakan tu kan. Tapi kini tidak lagi. Juju rasa snek Vegilicious ni sedap betul. 

SNEK BERPANTANG VEGELICIOUS KELUARAN SURAYA MOTHERCARE  SNEK BERPANTANG VEGELICIOUS KELUARAN SURAYA MOTHERCARE

Kenapalah masa berpantang dulu Juju tak jumpa snek yang sedap macam ni ye. Masa berpantang dulu Juju cuma makan biskut tawar cicah air milo je. Dulu-dulu Juju memang kurang ilmu pasal makanan berpantang ni. Sekarang ni semuanya dihujung jari.

Snek berpantang Vegilicious ni datang dengan 5 jenis sayur yang boleh korang pilih. Ada Serunding halia dan ikan bilis, lobak putih, petola, bawang putih dan peria. Biasanya yang kita selalu jumpa serunding halia ikan bilis, peria dan bawang putih je kan. Korang wajib cuba juga petola dan lobak putih tu. Sedap teruk. Yash yang tak makan sayur pun berebut makan dengan Juju. Rasa keropok perisa ayam katanya.

 SNEK BERPANTANG VEGELICIOUS KELUARAN SURAYA MOTHERCARE SNEK BERPANTANG VEGELICIOUS KELUARAN SURAYA MOTHERCARE

Ha kalau dan budak 9 tahun pun cakap sedap maksudnya memang sedaplah. Sneak ni sesuai untuk semua yang nak jaga kesihatan. Makan dengan nasi panas-panas memang syok. Yang lobak putih, petola dan peria tu Juju buat kudap-kudap makan sambil tengok tv. Tau-tau je habis. Memang sedap betul.
Dengan jumlah jualan melebihi 100,000 unit di Shopee sahaja, ini 5 sebab kenapa pilih snek Vegilicious? 
  • Snek pantang paling popular di Shopee
  • Mudah untuk ibu berpantang
  • Ada 5 jenis pilihan sayur yang berkhasiat
  • Rasa yang sedap menyebabkan kunyahan tak berhenti
  • Anak tak makan sayur jadi suka makan sayur
Sayur-sayur yang dipilih juga yang berkualiti tinggi bagi mengekalkan kesedapan dan kesegaran sayur. Rasa sayur tu pun rasa sayur yang sebenar dari cameron highland bukan tepung semata-mata. So dekat sini korang dapat jimat masa penyediaan menu sayur.

SNEK BERPANTANG VEGELICIOUS KELUARAN SURAYA MOTHERCARE

Dan kalau korang nak cari duit lebih, pihak Suraya Mothercare ada sediakan pakej-pakej untuk agen. Dengan bermodalkan RM208 sahaja korang akan dapat 20 unit Vegelicious dan ada juga sesi coaching, bahan-bahan untuk marketing, training dan reward pun ada untuk korang yang join team Vegi.

1. Serunding halia ikan bilis 
2. Petola goreng rangup
3. Bawang putih ranggup
4. Peria goreng rangup
5. Lobak putih goreng

- Boleh campur 

IG: snack vegilicious / surayamothercare
Fb: snack vegilicious / surayamothercare
Tiktok: suraya mothercare
--------------------------------------------------

Mommies semua nak tahu tak Suraya mothercare bukan saja terkenal dengan Snek pantangnya tapi ada  juga menyediakan perkhidmatan Confinement lady yang bertauliah dan berpengalaman. Para CL akan datang terus ke rumah mommies mengikut pakej yang mommies book tau, mereka ada lebih 100 orang CL seluruh Malaysia, nyatakan lokasi sahaja.

Antara pakej mereka ialah
  • Pakej Day Care : 8.30 am - 4.30 pm
  • Pakej Halfday masak / tanpa masak
  • Pakej stay in Malaysia
  • Pakej stay in overseas
  • Pakej urutan prenatal
  • Pakej Penutup pantang
  • Pakej Keguguran
Ini no contact sekiranya mommies nak usha-usha dulu

Admin Muar: www.wasap.my/60176845435
Admin JB: www.wasap.my/60197209951
Admin KL: www.wasap.my/60166441923


Berpantang tetapi tiada yang masakkan? pakej makanan pantang pun ada tau. Sedap-sedap belaka, boleh usha-usha dgn customer service mereka (COVER JOHOR BAHRU)

Untuk tahun 2022 Suraya Mothercare Group Sdn Bhd telah menerima award dari Pa & Ma sebagai Jenama Pilihan berpantang mobile tahun 2022

Tagline : BerpantangTenang
Tags