Latest

16 April 2014

Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru


Pagi-pagi hari lagi dah join segmen. Korang kalau nak join pun boleh juga.
Klik jek gambar kat atas ni ye :)

Nama blog : SukaGelak
Url blog : http://juliajamaludin.blogspot.com/
Nama blogger : Julia Jamaludin
Umur blog : 3 tahun
Jumlah follower : 1223
Info blog : Blog ni diwujudkan hanya untuk suka-suka je. Kongsi ilmu sikit, kongsi lirik lagu sikit. Tapi semenjak mengandung ni asyik cerita pasal pengalaman mengandung je :)

Terima kasih sudi singgah :)
Wassalam.

17 comments:

Farah Waheda Wahid said...

selamat bersegmen julia...

Shark Kay said...

shark dtg dari segmen yg sama :)
sama umur ler ngan blog shark.
best nama blog nie .
suka-suka jer.
hehe

HASRUL HASSAN said...

As-Salam. Terima kasih kerana sudi luangkan masa berharga untuk join segmen saya. Sangat menghargainya. Moga bertambah ukhwah sesama rakan blogger yang lain, in Sha Allah.

hantu pokkan said...

singgah dari segmen HH.. Salam Ukhwah.. follow jugak

Zara Nurhaidah said...

Assalamualaikum.. yehuuu ! =D Zara dtg dr segmen uncle HH.. lama daa Zara xdatang ziarah sni.. ~~~~~~~

Khairul Bariah said...

salam, saya dtg singgah dr segmen yg sama. slmt berkenalan

feel free to hit me back.

http://sweetmemories4u.blogspot.com/

Emma Rosli said...

Hai emma dari segmen yang sama . salam perkenalan :)
http://kuemmarosli.blogspot.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-blogspot.html

*selamat blogwalking :)

Iyqa Gani said...

ASSALAM.. singgah sini dari segmen sama.. selamat bersegmen.. gud luck.

iyqa92.blogspot.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-blogspot.html

iyqa92.blogspot.com/2014/04/mini-giveaway-mengimbau-fairytales.html

iyqa92.blogspot.com/2014/03/giveaway-simple-simple-by-shad.html

iyqa92.blogspot.com/2014/04/1st-giveaway-by-nuraaisybscom.html

deno said...

selamat bersegmen dan good luck!^^

Naniey Jemiey said...

singgah dari segmen yang sama..salam kenal..hepi blogging....

fatihah fazlin said...

singgah dari blog abang HH. #1229

Jemput singgah blog nik http://fatihahfazlin333.blogspot.com

Hafiza AizZawa said...

Fiza singgah dr segmen yang sama.. salam perkenalan.. jemput ke blog saya http://ourmemoria.blogspot.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-blogspot.html.. >_<

Intan Najla said...

assalam..
intan singgah dari segmen same..
salam ukhwah!
http://intan-heartypewriting.blogspot.com/2014/04/segmenhasrul-hassan-perkenal-blogger.html

Azwar Syuhada said...

Datang terjah dari segmen yang sama...

http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2014/04/segmen-hasrul-hassan-perkenal-blogger.html

Nur Madihah said...

singgah sini. http://madihahdaisy.blogspot.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-blogspot.html
^_^ salam ukhwah

armando marcello said...

Salam perkenalan dari:-

http://bulat-mata.blogspot.com/2014/04/segmen-hasrul-hassan-perkenal-blogger.html

azzahairi sulaiman said...

Assalamualaikum dan Salam Perkenalan dari www.azzahairi.com. Saya juga datang dari segmen yang sama. Semoga ikatan yang terjalin antara blogger sentiasa kukuh. Ada masa jenguk-jenguklah entri dalam blog saya ye..