Secret of Stylish Fame Cosmetics

Kasih Juju
Hai semua,

Siapa dekat sini suka pakai BB Cushion? Juju sebenarnya tak pernah cuba pun BB Cushion ni. Sebabnya tak terasa pun nak beli. Lagipun Juju suka pakai foundation yang jenis cecair tu. Pada Juju lagi mudah nak apply dekat muka.

Tapi, baru-baru ni Juju telah diperkenalkan dengan BB Cushion dari Fame Cosmetics. Pertama kali Juju nak cuba pakai BB Cushion ni. Macam jakun pun ade juga tengok menda ni. Okeh jom kita test, sesuai ke tidak dengan kulit muka Juju ni.



Tadaaa.. Okkay tak? Okeh, serius dah jatuh cinta. Rasa dia ringan je dekat muka. Macam tak pakai foundation pun. Dap dap sampai rata, calit sikit lip creme dekat pipi and dah siap.

Lip creme dia pun Juju suka sangat. Tak melekit dan yang paling penting dia tak berat. Tak rasa macam pakai lipstik pun. Bibir pun tak rasa berat. Eh senang kata memang Juju sukalah dengan tekstur lipstik ni.


Dan kalau korang nak tau, Juju test juga bedak ni masa dekat Bukit Gambang haritu. Nak tengok berapa lama dia boleh bertahan. Juju pakai dari pukul 2 petang sampai 9.30 malam. Dan hasilnya memang mengagumkan. Cantik berseri-seri tau chuolls.

Untuk BB Cushion dia ada 3 pilihan. Natural, fair dan juga ivory. Untuk lipstik pula ada 13 pilihan warna. Warna yang Juju pilih dekat gambar nombor dua tu code Party. Nampak muda remaja sikit pilih warna macam tu. Haha.. Perasan betullah Juju ni.




So kalau korang nak cantik-cantik dan feel muda remaja macam Juju ni boleh ke:

Facebook:

Instagram:

Website: